BRAWLHALLA

Näst upp utav våra turneringar är Brawlhalla 1v1!

Brawlhalla är gratis på alla platformar. Har du vad som krävs för att plocka hem vinsten i detta intensiva fightingspel?

Alla priser annonseras närmare eventet.

Boka dina biljetter idag på bokningssidan

Med vänligaste hälsningar LANBIT Crew

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Brawlhalla

Allmänt
Spel: Brawlhalla
Plattform: PC
Version: Senast tillgängliga via steam/epicgames
Tävlingsform: 1 VS 1
Spelsystem: double elimination

Här blir det en fartfylld 1v1 turnering i det helt gratis spelet Brawlhalla. det är en med standard regler vi spelar den här turneringen och allt skall vara satt på default. det kommer att vara best off 3 under gruppspelet och best off 5 i finalen, på grund av att en match går ganska snabbt.
stocks: 3
match time: 8:00 min
damage: 100%
gadgets: on
test features: off
test maps: off
map set: 1v1
max players: 2

 

 

Grundregler
Utsatt WO-tid är 20 minuter efter matchstart. Ifall mindre spelare än fem är inne på servern kan matchen börja xon5.
– Man har som lag möjlighet att pausa enligt ChallengerModes server-regler.
– Att utnyttja eventuella buggar under spelets gång kan leda till omedelbar diskning eller rundavdrag, rapportera buggar omedelbart. Admin förbehåller sig rätten att avgöra hur vida en bugg utnyttjas och om straff är lämpligt.
– Netgraph är tillåtet

Vid Konflikter
Vid varje tvist eller dåligt uppförande är det en admin som kommer att använda sitt omdöme för att avgöra eventuella straff. Straff kan innebära avdrag av rundor eller diskvalificering. Varje tillfälle är unikt och straffen kan variera, administratörer förbehåller sig rätten att ändra regler under pågående turnering, detta inkluderar förändringar som är nödvändiga på grund av till exempel spel/programuppdateringar eller förändringar som anses nödvändiga.
– Vid tvist pausas matchen i freezetime och lagkapten tar kontakt med admin omgående. Vid eventuell tvist som uppstår efter matchen rapporteras denna till admin senast 10 minuter efter avslutad match.

Fusk
Tredjepartsapplikationer som påverkar spelet får ej användas, script för Bunnyjump/stopsound/antiflash/fps/rate changers/burstfire/no recoil/turnscripts/center view/stopshoot or awp scripts får ej användas.
– Lagen är ansvariga att kontrollera reglerna regelbundet. Lagen måste förstå att reglerna är riktlinjer för att säkerställa ett spelande som är så rättvist som möjligt.

SCHEMA & MATCHKONFLIKT

Spelare och lag är skyldiga att starta sina matcher i tid.
Det är spelares ansvar att känna till aktuellt schema samt att meddela ansvarig admin innan spelare lämnar tävlingsområde eller onlinerum.
Kan inte matchen startas enligt schema på grund av att en spelare eller lag inte är på plats kan poängavdrag göras eller hela eller delar av matchen avgöras på så kallad walk over. Vid eventuella matchkonflikter skall admin kontaktas omedelbart.
NICKNAMES, INGAMEBILD & PROFILBILD

Användande av smeknamn (nickname), ingamebilder eller profilbilder som kan kan väcka anstöt eller uttrycker missaktning om etnisk härkomst, religiös övertygelse, sexuell läggning och könsidentitet eller som innehåller politisk propaganda är ej tillåtna. Innan registrering och påbörjad match kan Lanbit be deltagare att ändra smeknamn (nickname), ingamebild och profilbild.

Försök att utnyttja eller kringå reglerna kan leda till påföljd

En admin kommer att använda sitt egna omdöme för att avgöra utgången av varje tvist eller dåligt uppförande.
Alla tvister skall diskuteras mellan admin och ledaren i varje lag (eller truste).
Tvisterna är inte tillåtna att diskutera utanför de personerna som deltar i tvisten, tills den är löst.
Bryter man mot någon av dessa regler kan det medföra en av admin bestämd påföljd.
Alla matchens konflikter måste lämnas in av en lagledare (eller trustee) till en utav turneringens administratörer direkt efter avslutad match.

Observera att undantag kan ges vid vissa situationer – Turneringssansvarig har alltid sista ordet!

© 2023 LANBIT

Tema av Anders NorenUpp ↑